вторник, 11 юли 2017 г.

Aura City Lights

      Aura и това лято не спират с новите попълнения. В края на юни, по стелажите на марката вече бяха заредени тези красиви озаряващи продукти от колекцията City Lights, както и базата за устни. Налични са в Ивис, Елитис, дрогерии Лили и онлайн в bonjour.bg. Много летни, блестящи и абсолютно завладяващи сърцата на обичащите блясъка дами. Има за всеки по нещо. Моят любимец е палитрата.


       Strobing Palette е продукта с най-силен блясък. Ако харесвате Мери Луманайзъра, тази палитра ще ви вземе ума. С много и почти метални частички е. Сякаш сте го нанесли с мокра четка, но е изключително красив и подходящ за летния сезон. Затова и ме плени още в мига, в който я видях.


        Нанася се много лесно и не се разпрашва. Пробвах с няколко четки и с нито една не видях прашинки. Не е и силно печена, че да изисква сила за вземане от продуктите. За мен е златната среда и качеството е доста добро. Бих я сравнила с висок клас хайлайтъри.


       С хубава матираща пудра, цветовете издържат почти цял ден. При мен избледняват леко. Светлия цвят е универсален, розовият не дава толкова силен хайлайт ефект и не е натрапчив, а кафеникавият е идеален за руж. Аз нанасям матова бронзираща пудра за затопляне на цялото лице и на скулата все едно контурирам от него. Получава се страхотно! Като красив слънчев загар стои!



         Колкото горещо навън е сега, толкова горещо ви препоръчвам тази палитра. За мен няма нито един недостатък и я ползвам почти ежедневно откакто я получих! Цената й е 16,69 лв.


        Суочовете са направени с леко прокарване и без напластяване на кожата.



         Продължавам с кремообразния вариант, а именно Strobing Cream. Този продукт е за онези от Вас, които търсят много лек и почти невидим блясък. Предназначението му е да озари кожата незабележимо, да я направи свежа и със здравословен вид. Сякаш сияе отвътре.


        Текстурата му е като гел-лосион. Лека е, разнася се за секунди и попива бързо. Не съм усетила аромат или поне ненатрапчив. Приятен продукт е.


         За мен строубинг крема работи по-добре смесен с фдт, отколкото като хайлайтър или нанесен самостоятелно преди фдт. Особено красива кожа прави, като го смеся с по-покривен и матиращ фдт, от типа на Revlon Colorstay или Essence 2 in 1 Camouflage.


        Отнема пудрения ефект и хем сте покрили недостатъците, хем изглеждате естествено.
Нужни са около 3 помпички за цялото лице. Нанесен самостоятелно попива бързо.


       Харесвам подобни формули, които се сработват без проблем с по-гъсти и кремообразни от тях продукти. Крема не влияе на трайността и не съм забелязала да ми излизат пъпки от него.
Цената му е 13 лв.


        Остана още една красота от City Lights и това е строубинг стика, към който бях скептично настроена в началото. Не съм свикнала да ползвам различни от пудри формули. Оказа се далеч по-лесен за употреба и започнах да посягам често към него.


        Консистенцията му напомня на гел, но логично под формата на стик. Разнася се супер лесно и прелива за секунди. Не съм очаквала, че за минута ще гримирам скулите си с пръсти и ще изглеждат толкова красиво.


        Това което ме изненада е аромата му. Ухае на захаросани пуканки и памук, дори леко и на какао. Напомня ми на изкушенията, които продават по панаирите, но в добрия смисъл.


       В стика има и брокатени частици, освен шимър. На кожа обаче се сливат и блясъка става еднороден. Нанасям го след фдт и преди пудрата. Пробвах след запечатване на фдт, но така ми се струва че свлича от базата и ефекта не е особено добър. Цената му е 13,35 лв.


         И трите продукта са страхотни, така че който и да изберете в зависимост от желанието и типа кожа, няма да сгрешите. Бюджетни са, палитрата особено супер икономична и мисля че няма да ви разочароват.


          Остана да ви кажа няколко думи и за базата за устни. Само от нея не съм очарована. Не успях да разбера какъв е смисъла й, защото е течна като CC крем, водниста и с горчив вкус. Трябва да изглади, омекоти и хидатира устните. Да неутрализира естествения цвят и червилото да изглежда такова, каквото е в опаковката. Естествено и да удължи трайността. Богата е на хиалуронова киселина.


        Много е течна и рядка, трябва да се внимава при отваряне на опаковката. Нужно е малко количество, колкото грахово зърно. Разнася се с пръст най-добре и се изчаква да попие.


        Честно казано не съм я ползвала много, защото за мен не прави кой знае какво. А и не ми допада вкуса й. Пробвах я с червило, което по принцип се нанася кофти и подчертава всички недостатъци. Да, нанесе се по-лесно и не ми изсуши устните, но не беше фрапантна разликата.


        Не забелязах и да увеличава трайността кой знае колко. Единствено не са ми сухи устните, дори ако съм била часове без нищо след сваляне на червилото. Може би продукта не е лош, но аз не се разбрах с него. Ще му дам още шансове. Струва 7,79 лв.

        Ако сте фенове на блясъка и хайлайтърите, непременно погледнете колекцията City Lights. Палитрата е голямо попадение, но и стика с крема не са никак лоши!


        * Продуктите са ми предоставени за проба.

Няма коментари:

Публикуване на коментар