понеделник, 17 юли 2017 г.

p2 Nude Blend Compact Powder + Perfect Eyes base

      p2 Cosmetics е една от любимите ми дрогерийни марки, която за огромно съжаление не знам дали някога ще видим на нашия пазар. Колкото и ДМ да ми твърдят, че еквивалента тук е S-he Stylezone, не мога да го приема. Качеството, разнообразието и изобщо всичко в двете марки за мен, е много далечно. Но това е дълга тема на разговор и не искам да задълбавам повече. Днес ще ви разкажа малко повече за компактната пудра Nude Blend и базата за сенки Perfect Eyes. Дали са ми харесали, ще разберете след малко.



           Ще започна с пудрата Nude Blend, защото нея ползвам от малко повече време. Опаковката е класическа и според мен удобна. Затваря се добре, има огледало и меко бяло тампонче. Моя цвят е 020 ivory, който намирам за подходящ за бели кожи и според мен е неутрален. Има лек топъл подтон, но не е жълта и пасва чудесно на моята светла, но не прекалено бледа кожа.


         Пудрата ухае много приятно и леко....и познайте на какво. Аромата на виолетки, но типичен за бонбонките и се усеща само при доближаване до продукта. Не и при нанасяне. Метеоритите са с дооооста по-осезаем мирис.
     

         Много мека, нежна и финосмляна е. Има ситни и едва забележими отблизо частички, които напомнят на Герленските Метеорити, но тези са в пъти по-ситни. Не се разпрашва изобщо и стои супер естествено. Колкото и да напластявам, брашнян ефект няма. Мога да кажа, че и тук го има фотошоп ефекта, не е толкова силно изразен. Прави кожата ви по-хубава, нежна, млада и здравословна. просто. Няма покритие и без някаква база би залепнала или придала цвят трудно. Има SPF 15 обаче и подходяща за чувствителна кожа, което е страхотно. Съдържа успокояващо масло от лайка и витамин Е. Хипоалергична е и некомедонна.


         Единствения голям недостатък за мен е трайността й. Отворих и ползвах пудрата още когато беше студено (в края на зимата), пробвах я няколко пъти и сега, но винаги избледнява и почти пада в зоната около носа до края на работния ден. Съответно ружа също изчезва или става малко на петна. Не знам дали е от факта, че понякога ползвам по-леки фдт със сочен финиш, но заради това не ми стана любима. Не е лош продукт и ще я изразходвам, само че не бих препоръчала на хора с мазна кожа и не бих я повторила. Цената й е 3,45 евро.


         От базата за сенки Perfect Eyes очаквах повече. Не бях чела много мнения преди да я поискам като част от коледния си подарък от Ина, но преди години имаше хубави отзиви и реших да я пробвам.


        Не толерирам този тип опаковки, защото са много нехигиенични и дългите нокти също са проблем. Но преглътнах тези факти и реших да й дам шанс.


          Основата е с мека и кремообразна текстура. Напомня на Artdeco, но тази не е толкова стегната и частичките почти не се забелязват. Освен това не засъхва толкова бързо, което позволява по-бавна и спокойна работа. Веган е, без глутен и алкохол.


          Цвета е неутрален и на клепача не се проявява, нужно ви  е малко количество и сенките залепват добре, а и са по-наситени. С преливките се справя, макар и не перфектно винаги. Не е обаче най-доброто, защото с каквито марки и финиши да я тествах, никога не се прибирах след работа с непокътнат грим на очите. Понякога още по обяд ми се събираха и до вечерта на подвижния клепач не е оставал цвят почти.


         Опитвах да нанасям по малко или повече, да запечатвам с основен цвят, но винаги е едно и също. А и ако оставя 10 минути да засъхне, след това сякаш сенките не искаха да залепнат както трябва. Не ми е дразнила очите по никакъв начин, обаче очаквах повече и съм малко разочарована.


          Вероятно погрешка съм изтрила суочовете и направих едно бързо сравнение със и без база с малиненият мат от палитрата MAC Fruit A La La.


          За цената си от 2,65 евро не е лоша база, но ако сте с мазен клепач и паднал още повече, добре помислете дали би ви свършила работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар