вторник, 18 юли 2017 г.

Phytocode LB Probiotic Intimate Wash

       Интимните гелове са продукта, който най-рядко сменям и харесам ли някой, дълго време не търся нов. Последната година обаче, покрай непрестанното тестване на нова козметика, нарасна и желанието ми за проба на различни от познатите марки лосиони за интимна грижа. Гела на Sebamed ми стана любим, след него харесах и на Христина с витамин Е, но исках да пробвам и този на много популярната българска марка за натурална козметика Phytocode.


         Радвам се че имаше малка (50 мл - 5,50 лв.) опаковка и си взех нея, за да видя дали ще ми понесе. Голямата от 200 мл в магазина струваше около 16 лв.


        Консистенцията е рядка гелообразна и не е икономичен, но тази малка тубичка ми стигна за 1 месец ежедневна употреба. Аромата е на млечна киселина. Не е неприятен или приятен, но на мен не ми допада особено. Лек е, не се усеща почти и не дразни. Аз обаче съм свикнала постоянно да си душа продуктите и очаквам да има някаква свежа нотка. Затова го отбелязвам.
 

         100 % натурален е - няма SLS, парабени, изкуствени аромати, оцветители и консервант. Съдържа L-млечна киселина, био масло от грейпфрут и натурални пенители.
          Lactobacillus Bulgaricus е специален щам, изолиран от млечни продукти от екологично чисти региони в България. Той е бактерия, която се развива само в определена географска територия, която съвпада с тази на съвременна България.


         Гела се пени много леко и измива нежно кожата в интимната зона. Не щипе и не предизвиква сърбеж или каквито и други неприятни ефекти могат да се появят. Не изсушава. Общо взето прави всичко необходимо, което се изисква от един такъв продукт. Единствено факта, че аз съм зависима от ароматите, ме кара да му отнема 1 точка, но като цяло е страхотен и си заслужава парите. Бих го купила отново и Ви го препоръчвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар