понеделник, 20 ноември 2017 г.

Yves Rocher Nutritive Vegetal Creamy Repair Mask

       Щом листата пожълтеят и постелят своя килим по градските алеи, значи е време да извадим топлите шалове и хидратиращите маски. За дамите със суха кожа особено, грижата е от изключително важно значение. И когато сте минали 25-те, не пропускайте нито една стъпка. Не само дневният или околоочни кремове, но и ежедневното почистване заедно с подхранващи маски. Могат да бъдат големи помощници. Днес ще говорим именно за такъв продукт. А именно за подхранващата маска от серията Nutritive Vegetal на Yves Rocher.

   
     Creamy Repair Mask има свеж аромат. Съдържа подхранващ концентрат от ясен и вода от хамамелис. Ухае ми на свежо и витамини, не предизвиква дразнене. Консистенцията й е гъста и плътна, като на масло. Не е прекалено мазна обаче и се нанася с лекота. Не засъхва, а леко се поема от кожата и запазва кремообразната си формула върху лицето.


        Не е нужно особено голямо количество, но аз нанасям средноплътен слой, който да покрие почти напълно лицето. Така кожата ми не изпива продукта и успява да проникне по-добре.


         От миналият месец използвам маската и аз лично на първо място предпочитах да я измивам. Просто съм си изградила такъв навик. След нея усещам кожата си мека и гладка, ако я ползвам по този начин. Само толкова обаче. Пробвах да я нанеса като крем за лице вечер и сутрин има останал филм, но пък тогава наистина подхранва и ефекта е видим. Почиствам с гел и преминавам към дневната си грижа. Разбира се, тествах и по посочения начин върху опаковката. Свалих я с еднократна хартиена кърпичка. Тогава също има слой, но не е мазен. Кожата ми е с възвърната еластичност и я чувствам много комфортно. Последният и препоръчан от производителя "метод", се оказа най-успешен. Та, за много сухи кожи през зимата - е чудесна, ако я ползвате така. Определено ще продължа да си я правя, но без да я отмивам.


        Маската от Hydra vegetal ми даваше силна доза хидратация и лицето ми беше като напоено буквално, но тази подхранва и дарява кожата с комфорт и мекота. А през студените месеци, те са незаменими. Не лепне и не омазнява, потвърждавам обещанието на Yves Rocher.


        Вие пробвали ли сте някой продукт от тази или друга серия за лице на марката? Какво бихте ми препоръчали?


       Продукта закупих от магазин на марката на цена от около 20-22 лв. Предлага се и в сайта на bonjour.bg и в ivis.bg

1 коментар:

  1. Това ми е една от най-любимите маски, които съм пробвала. Моята наскоро свърши и съвсем скоро ще се сдобия с нова.

    ОтговорИзтриване