сряда, 7 февруари 2018 г.

Catrice Brown Collection 04 Unmistakable brown

           Лаковете на Catrice при мен бяха много нетрайни. За пръв път ги пробвах през 2011 г., ако не греша. Марката още не беше стъпила на пазара и приятелка ми изпрати няколко от Германия. Колкото ми харесваха цветовете, толкова мразех формулата. Точеше се на конци, появяваха се балони, нанасяха се на черти и буквално за 2-3 часа изглеждаха като на няколко дни. Затова и се разделих с всички. 


         От цялата си колекция, оставих само един дуохромен ефект. През пролетта на 2016-та, получих от Додис много симпатичен наситен небесносин крем с фини частички, който беше по-траен и се нанасяше прилично. Може би формулата им е подобрена. Тази есен пък се появи новата гел серия ICOnails, която ме изненада още повече.



         След тях пуснаха Brown Collection, за която се писа доста и колко трайни са. Аз изобщо не се поинтересувах, но миналия месец съвсем случайно видях 4 от цветовете и бях силно привлечена от този красив и много дълбок нюанс в тъмношоколадово с бронзов шимър. Веднага го взех с мен и го слагам за втори път през последните 20 дни.


         Широка и удобна четка, супер пигментиран дори на един слой, нанася се като масло и издържа без проблем 4 дни. Само за добра видимост на частичките, задължително има нужда от топ лак.


          Не мога да не похваля и опаковката. Капачката се сваля, както е при Chanel & Dior, и така се лакирате още по-лесно.



          Цената е 6,09 и смятам че си заслужават всяка стотинка. ICOnails са по 5,50 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар