понеделник, 12 февруари 2018 г.

Ogx nourishing Coconut milk Shampoo

         Аромата на тропически плодове, винаги ми е бил в топ 5. Особено си падам по кокоса и често заради него се оказвам с ненужни или неработещи продукти. Малко са марките, които са го направили перфектно и без онази изкуствена нотка, в пример с този на пластмасовата опаковка. Може да се каже че и с шампоана с кокосово мляко на Ogx се случи подобно нещо.
          Марката е английска и не се предлагаше в България до септември. Затова и моя закупих от веригата gratis в Турция. Хванах добро намаление лятото и след като през пролетта го бях набелязала, реших да го взема. Редовната му цена е 50 лири, аз го взех за около 35. След това заредиха някои серии в ДМ. Там шампоаните струват към 14 лв по спомен.


          Бях попрочела няколко ревюта и уж трябва да са с по-изчистен състав, но всъщност имат сулфати и консерванти. Така че за цената си не са много ок според мен. Аромата на кокос също не е от най-хубавите, защото я има онази нотка на изкуствено или поне според моето обоняние. Силен е, но след измиване аз не го усещам или е лек. Ухае почти идентично с бялата терапия на Revlon Uniq One, за която вече съм ви споделяла.



          Съдържа кокосово мляко, разбити яйчни протеини и кокосово масло, които обещават да заздравят и хидратират косата, да я оставят по-мека и блестяща. Текстурата е перленобяла и средногъста. Ползвам количество колкото голям орех за среднодълга коса като моята (две педи над кръста е). Разпенва се лесно и не е нужно да ползвате много, дори когато е по-мръсна.


          Измива добре и усещам чисти и свежи корените си, а и като цяло. Но не придава обем и косата не се запазва толкова дълго чиста, колкото ми се ще. Аз съм свикнала да я мия веднъж на 3 дни, а с този шампоан понякога още на втория я чувствам мръсна и безформена, изглежда изтощена. А корените на третия ден са просто покъртителни. Все едно не съм се къпала от една седмица. Освен това се и заплита в краищата. Да, придава мекота и блясък, но не подхранва. Моите краища си остават все така сухи, като имате предвид че ползвам маска или балсам, а след това нанасям и олио. Напоследък слагам от Nashi Argan, а то не е лек финиш. Щом приятелката ми, с която постоянно купуваме различни продукти и си разменяме за проба, като ме видя вчера и възкликна "ауу, много изтощена изглежда косата ти в краищата". А се подстригвах едва преди месец. Цъфтеж при мен има малко и ходя да ми оберат съвсем леко, за да расте.


          Не знам дали аз си втълпявам или просто продуктите с кокос вместо да подхранват, при мен сякаш изсушават и заплитат дължините още повече. По същия начин усещам косата си след терапията на Revlon Uniq One Coconut. А състоянието й е нормално. Краищата са леко сухи, но нищо фрапантно. Дали защото не е третирана с боя все още?


           Изразходвала съм половин бутилка и май ще преустановя употребата му, ще го помъча по-нататък още и определено няма да повторя покупката. Не знам дали серията с мароканско арганово масло е по-успешна, но не съм склонна за още опити с марката за момента.

Няма коментари:

Публикуване на коментар