неделя, 18 февруари 2018 г.

OPI You only live twice

         Останаха точно 10 дни докрая на най-краткия месец от годината и затова няма да губя времето си със скучни цветове. От доста време не бях носила лаковете ми от колекцията на James Bond за OPI, затова след Влюбения шпионин (Thy Spy who loved me), веднага сложих този красив малиненочервен шимър. Прекрасни дуохромни частички има в "You only live twice", които го правят толкова очарователен. Близък е до Let me entertain you, но няма лилавеещи шимъри в него.



           Нанася се лесно, макар да е малко рядък и покрива перфектно на 2 слоя. Нанасям топ лак, за да изпъкнат блестящите частици още повече.


          Наситен и дълбок нюанс, който привлича погледи и не остава незабелязан!


         Мога да нося такива цветове през цялата година и по всякакъв повод. Червеното знаете никога не излиза от  мода и отива на всичко. :)


           Не веднъж съм казвала, че минуса на OPI при мен, е единствено трайността. Издържат 2-3 дни в прилично състояние, но често изглеждат като носени цяла седмица. Заради красивите цветове съм се примирила и си ги пазя.


             Вие имате ли любимци от марката и кои са те? Доволни ли сте от лаковете им?

Няма коментари:

Публикуване на коментар