четвъртък, 12 април 2018 г.

Avon Anew Clinical Advanced Hydration Overnight Mask

           С преминаването на границата от 25 години, започнах да обръщам все повече внимание на бялата козметика. Вкарах в рутината си маски и серуми с хиалуронова киселина, а скоро ще трябва да посегна и към кремове с анти ейдж. Със суха кожа съм и имам нужда от богати формули, които да подхранят в дълбочина и да запълват фините линии. Затова и реших да опитам тази нощна маска с хиалуронова киселина на Avon, която е от серията Anew Clinical Defend Repair и се препоръчва за всяка възраст.


          Advanced Hydration Overnight Mask with Hyaluronic-3X поръчах след кратко проучване. Отзивите бяха доста добри, а цената от 10 лв ме изкуши съвсем. Реших че няма да загубя много и се радвам че рискувах. Освен че е чудесна като хидратиращ продукт, има видим заглаждащ ефект и определено успешно запълва някои фини линии.


           Опаковката за тази цена си е съвсем прилична, дори повече от очакваното. Стабилно стъклено бурканче с пластмасова капачка. Има и предпазител, който прави лек вакуум и я затваря стабилно. Формулата е гелообразна и няма аромат, а малките бели перлички се разтварят за секунди при допир с пръсти и няколко кръгообразни движения. Няма кир ефект и перлите изчезват без да оставят нищо по лицето. Сякаш не ги е имало изобщо.


          Гладка, мека и хидратирана е кожата. Не оставя лепкаво и мазно усещане, но се чувства като буустър, подобно на маската на Yves Rocher Hydra Vegetal. Не попива напълно, обаче няма и някакъв неприятен филм. Вечер си нанасям количество колкото 3 грахови зърна, които са ми достатъчни за цялото лице и шия. Сутрин се събуждам със свежа и обновена кожа. И като казах че съм забелязала ефект върху някои линии, които вече имам - не се шегувам. Точно до дясната ми вежда имам немалка по вертикал, която е пълна мистерия кога ми се появи, но фдт ми се врязваше грозно и определено се виждаше. Бях се примирила с нея и миналата седмица докато се гримирам сутрин, забелязах че е поизгладена и тониращите продукти вече изглеждат в пъти по-приятно. Сякаш се е запълнила наполовина. Не съм сменяла друг от кремовете ми. Ползвам дневния крем с SPF 15 от серията с чиа, като имам и нощния гел-крем, но ми идва по-силен вече и го ползвам рядко.
           Не съм получила никакви раздразнения до момента, а ползвам продукта от 2 месеца. За мен се представя добре и за тази цена, е повече от успешна.


          Не съм ползвала над друг крем от серията, защото за мен маската е достатъчна и сама. В зоната около носа дори имам доста себум сутрин, но при мен с почти всеки крем се случва това. Вероятно не само при дамите с мазна кожа го има този проблем.


            Приятно изненадана съм от маската. Формулата, липсата на аромат, хидратацията и изглаждащите й свойства, са страхотни за зимния сезон, а смятам че сега и през пролетта би била подходяща. Не знам как би се отразила на дами с комбинирана, но не омазнява и попива бързо, така че биха могли да я пробват.


          Ако сте в диапазона 25-30, смело поръчвайте - смятам че ще ви свърши чудесна работа като старт в превенцията срещу бръчките. Няма да  ги спре, но ще забави появата им.
          Цената й е 12,99 (стр. 98-99) в настоящата брошура и е напълно оправдана. С удоволствие бих повторила покупката й. За мен върши работата си и е добро бюджетно попадение.

2 коментара:

  1. Всяка вечер ли нанасяш маската? На листовката препоръчват да се нанася 3 пъти седмично. Чудя се дали мога да я използвам вместо крема за лице вечер.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Изразходих я отдавна, но редувах с други продукти. Не съм чела подробно, защото имам отворени по 2 крема обикновено и затова не съм наблягала само на нея. Но има логика да се ползва 3 пъти седмично, щом е маска. При мен летния сезон идваше леко тежичка, есен и пролет ми беше идеална. :)

      Изтриване