петък, 20 април 2018 г.

Avon Mark Epic Lip Lipstick "Luv U"

             Не веднъж съм говорила за червилата на Avon и колко сполучливи са според мен. Имат доста серии с различни финиши и всяка година добавят поне по една нова и допълват с готини цветове най-сполучливите им. В края на 2017-та ви споделих за 5 от цветовете от Epic Lip, от които си бях взела мостри. Но от марката ме изненадаха с кутия с още 2, едно от които не бе сред тестваните от мен и реших да ви го покажа. Изненада ме с трайността си, а цвета е доста екстравагантен и ярък. 


            Вероятно си спомняте за "мотото" на Epic Lip - трябва да са с 2 пъти по-интензивен цвят от стандартното червило на Avon. Аз не бих казала че забелязах подобно нещо, но може би има нещо вярно. С кремообразна текстура са, даряваща устните с мекота и хидратация.


           "Luv U" е наситена, тъмна и бих казала есенна фуксия с шимър. Има и малинен подтон. Частиците са в онова синьолилаво и те го правят всъщност интересно. Но и малко клони към кича, та със сигурност не е подходящо за всеки. Смятам че на дами с бяла кожа и много тъмна, би стояло красиво. Ако сте с ясно изразен жълт подтон, го пропуснете. 


           Текстурата е мека и се плъзга като масло. Не изсушава, а прави устните да изглеждат пухкави и в същото време естествени. Аз ползвам и молив, за да не се разлива. Но най-впечатлена останах от трайността на Luv U. Това нещо издържа цял ден с едно леко подновяване в центъра дори след обядване и пиене на много вода. Естествено, ако хапвате мазна храна и не пазите поне малко, може би ще се изтрие. За моя начин на хранене, свикнала съм да не допирам много до устните, е перфектно. Нанасям сутрин в 8 и свалям с памучен тампон около 18 часа.

          Финиша му в началото е с лек блясък, но постепенно той изчезва. Не става матов, но и не кремообразен. Ненапразно всеки път казвам, че от цвят до цвят понякога има огромна разлика.  Светлите се изтриват доста по-бързо, а в червената гама остават с часове наред.


           Та ако си търсите нещо ярко, наситено, различно и с добра трайност, което да се нанася лесно и да не изсушава устните - Epic Lip биха ви задоволили. А и цената им при намаление е съвсем прилича.

Няма коментари:

Публикуване на коментар